پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
انواع ژل لب

اگر قصد تزریق ژل لب در اصفهان یا سایر شهرهای دیگر را دارید بد نیست قبل از هر چیزی در خصوص انواع ژل لب بیشتر بدانید. با توجه به اهمیت این موضوع در نتیجه نهایی تزریق ژل لب در اینجا می خواهیم انواع ژل لب و مهم ترین مارک های آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین ژل لب برای تزریق کدام است؟

مارک های ژل لب مرغوب شامل فیلرهایی هستند که اغلب بر پایه ی هیالورونیک اسید (یک ماده طبیعی از بدن) می باشند. این نوع از فیلرها در حال حاضر به عنوان رایج ترین نوع تزریق جهت بزرگ کردن و تقویت ظاهر لب ها هستند که در جوانسازی و زیبایی صورت شما نقش بسزایی دارند. هیالورونیک اسید در حقیقت ماده ای است که به ژل شباهت داشته و از باکتری ها تولید می شود. عملکرد این ماده به این صورت است که با چسباندن خود به مولکول های آب درون پوست منجر به ضخیم تر نشان دادن لب های شما می شود. دکتر متخصص تزریق ژل لب در اصفهان به کمک این فیلر میزان و حجم لب های مراجعه کننده را تنظیم کرده و فرد را به ظاهر ایده آل خود می رساند.

مهم ترین مزایای استفاده از فیلر های حاوی اسید هیالورونیک امکان بازگشت ظاهر طبیعی فرد به قبل از تزریق ژل لب است. پزشکان این کار را به کمک تزریق آنزیم خاصی انجام می دهند که می تواند تاثیرات مواد مذکور را از بین برد. در ادامه به معرفی انواع ژل لب که در مراکز زیبایی معتبر تزریق ژل لب در اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد ، می پردازیم.

معرفی انواع ژل لب

  • ژل لب ژوویدرم

به گفته پزشک تزریق ژل در اصفهان ، ژل ژوویدرم یکی از بهترین و امن ترین ژل های موجود است که از استاندارد طلایی فیلر های لب مدرن نیز برخوردار می باشد. این ژل مورد تایید سازمان غذا و دارو (FDA) بوده و مبتنی بر اسید هیالورونیک می باشد. ژل ژوویدرم علاوه بر افزایش حجم طبیعی لب ها مزایای متعدد دیگری نیز به همراه دارد که عبارتند از: درمان خط و خطوط ریز و چین و چروک در چهره ، از بین بردن زخم ها ، مخفی کردن جای جوش ، لیفتینگ پوست افتاده و گونه ها ، تغییر شکل بینی و غیره.

  • ژل لب پرفکتا

ژل لب پرفکتا یک فیلر پوستی فرانسوی است که مبتنی بر اسید هیالورونیک بوده و علاوه بر حجیم کردن لب ها برای از بین بردن چین و چروک های صورت و همینطور ترمیم حجم و کانتورینگ صورت، توسط برخی از پزشکان تزریق ژل در اصفهان ، تهران و برخی شهرهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. نتایج تزریق با این ژل نیز فوری و طبیعی می باشد.

  • ژل تئوسیال

فیلر تئوسیال (Teosyal Kiss) یکی دیگر از فیلرهای تزریقی مبتنی بر اسید هیالورونیک است که از ماندگاری نسبتا بالاتری نیز برخوردار می باشد. این محصول به منظور تغییر حالت لب با افزایش حجم آن ، درمان چین و چروک ها و افزایش آب درون لب ها طراحی شده است. پزشکان تزریق ژل لب در اصفهان اغلب برای افرادی که به دنبال تزریق ژل راحت تر هستند این نوع ژل را توصیه می کنند. در ترکیب فیلر تئوسیال از اندوتوکسین های باکتریایی استفاده شده تا با کاهش سطوح پروتئینی آن از واکنش های آلرژیک در افراد ، جلوگیری کند.

  • ژل لب بلترو

بلترو از سه نوع فیلر لب برخوردار است که هر کدام از آنها برای حل مشکلات مختلفی کاربرد دارند.

– بلترو متعادل (Belotero Balance) و بلترو پایه (Belotero Basic):

این محصولات برای بزرگتر کردن لب ها و بر طرف کردن خطوط تیره روی لب ها به کار می روند. مدت زمان باقی ماندن نتایج آن نیز حدود ۶ ماه است.

– Belotero Intense:

این محصول جهت افزایش حجم لب ها و همینطور حل مشکل خطوط عمیق بر روی لب ها کاربرد دارد و دوام آن نیز تا ۱۲ ماه است.

– Belotero soft:

این محصول نیز جهت بهبود فرم لب ها و صاف کردن خطوط سطحی استفاده می شود و تا ۱۲ ماه دوام دارد.

ماندگاری نتایج ژل بلترو معمولا بین شش تا ۱۲ ماه است که البته به فرمول مورد استفاده بستگی دارد. استفاده از فیلر های لب بلترو برای افراد دارای سابقه واکنش های آلرژی به پروتئین های گرم مثبت ممنوع است.

  • ژل لب کره ای رووفیل

برای صاف کردن خطوط و از بین بردن ظاهر چین و چروک های متوسط تا عمیق تر پوست دکتر متخصص تزریق ژل لب در اصفهان و دیگر شهرها گاهی اوقات ژل لب کره ای رووفیل را پیشنهاد می دهد. چرا که در طراحی این محصول از تکنولوژی لیفت پوست صورت بدون نیاز به عمل جراحی استفاده شده است. رووفیل همچنین حاوی اولیگوپپتید ۷۲ است که پروسه از بین رفتن اسید هیالورونیک در پوست را محدود و کند می کند. در نتیجه دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

این ماده همچنین از خاصیت ضد التهابی ویژه ای برخوردار می باشد و به بهبود تولید کلاژن توسط پوست نیز کمک می کند. در نتیجه شما با تزریق این ژل لب می توانید شاهد بهترین نتایج باشید. شایان ذکر است در پروسه تزریق فیلر رووفیل اولترا ، ژل به لایه های عمقی پوست وارد می شود. بنابراین می توان از آن برای جوانسازی نواحی خاصی همچون پیشانی، ناحیه بینی، چین های بینی، خطوط ماریوت، گونه ها، فک و چانه استفاده کرد.

  • ژل رستیلن

یکی دیگر از انواع ژل لب های ساخته شده بر پایه اسید هیالورونیک ، ژل رستیلن است. متخصصان پوست از این ژل به منظور شکل دهی به لب ها و درمان چین و چروک استفاده می کنند. ماندگاری ژل رستیلن معمولا بین ۶ ماه تا چندین سال است.

  • ژل لب استایلج

ژل لب استایلج (فیلر مانیتول و سوربیتولیکی از جدیدترین انواع ژل لب است که به شکل نوآورانه ای با فناوری کراس لینک طراحی شده و از اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان ها برخوردار می باشد. این ژل علاوه بر بهبود فرم لب ها برای صاف کردن چین و چروک های مختلف بر روی پیشانی، چین های بینی و همینطور اصلاح خطوط چانه یا استخوان گونه مناسب است. به گفته متخصص تزریق ژل لب در اصفهان دوام ژل لب استایلج حدودا بین ۶ الی ۲۴ ماه می باشد.

  • ژل لب ولبلا

ژل لب ولبلا جهت حجیم تر شدن لب ها و بازگرداندن ظاهر جوان و شاداب انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این ژل جهت بهبود زخم های ناشی از جوش ها نیز کارایی دارد. تفاوت اصلی و مهم  ولبلا با انواع دیگر ژل لب، توانایی آن در استفاده از اسید هیالورونیک در وزن های مولکولی متفاوت است. در نتیجه دکتر متخصص تزریق ژل لب در اصفهان و دیگر شهرها به کمک این قابلیت ، می تواند حجم اضافه شده به لب ها را محدود کرده و نتایج را نامحسوس جلوه دهد. اثر این ژل تا یک سال باقی می ماند. این ژل برای صاف کردن خط و خطوط روی صورت افراد سیگاری نیز مناسب است.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: